Äntligen börjar Let's Dance

Gudars vad trött jag är och dagen har varit fruktansvärt lam och tråkig.
Men Oskar ringde nyss och berättade att han satt på Donken här i enköping med sin familj så jag kastade mig i bilen och åkte dit. Det gjorde min dag lite bättre faktiskt så nu är jag på ett väldigt bra humör.

Nu ska jag ta och gå ner, poppa lite popcorn och bänka mig framför let's dance. En sak är jag lite nyfiken över när det kommer till Daniel DaSilva... står det i hans kontrakt att han ska dansa med de snyggaste tjejerna ?

2010 - Elin Kling
2009 - Magdalena Graaf
2008 - Linda Lampenius

Kanske inte så konstigt eftersom han själv är galet het :)

Dags att röra på sig, hoppas Amanda kikar över ikväll och gör mig sällskap

Puss så länge



Meddelar senare ikväll vilken/vilka jag kommer hejja på i år :)











Trackback
RSS 2.0