En helg med min älskling

Jag har inte uppdaterat något i helgen eftersom min fina Oskar har varit här. I fredags så fyllde Madde 18 år så Oskar körde ut mig, Ida och Linda till Österrunda bygdegård. Han åkte snart hem igen eftersom stackaren mådde rätt dåligt. Han kom ut och hämtade mig och Linda igen vid ett tiden då vi kände att vi fått nog.

igår var dagen bara galet seg, Oskar va fortfarande sjuk men efter att jag petat i karln lite huvudvärkstabletter så va de full fart på honom. Jag å andra sidan va galet trött hela dagen och med en träningsvärk i ljumskarna som hette duga. Oskar och jag låg och jäste på soffan hela dagen, för trötta för att orka göra nånting. Framåt kvällen spelade vi Buzz med mamma och hennes kompis, jag förlorade hela tiden.

Nu har han precis åkt hem och jag ska ta och styra näsan ner mot tvn och kanske somna om en stund. Who knows

Saknar dig redan <3












Trackback
RSS 2.0