ISKALLT

Halojjsan.
Igår blev det en rätt så intensiv dag och jag satt inte mycket vid datorn faktiskt.
Först så gick jag upp och tog emot en skäggig rörmockare och halvslumrade på soffan tills mamma kom hem, då lånade jag och Amanda hennes bli ner på stan och jag köpte lite silvergrejer till showen, sen tippade jag av Amanda hos frissan och åkte hem ett tag, sen efter drygt en timme så åkte jag till Maxi och handlade lite och förbi pappa och hämtade en bok.

Sen åkte jag ner till frissan där Elin satt. Amanda hade blekning i håret och vi fick vänta i 3 TIMMAR på att hon skulle bli klar och vi kunde gå ut och äta.

Kvällen tillbringades hemma med Mamma och Amanda, spelade buzz och hade det trevligt.


Idag händer inte så mycket, ska duscha och städa mitt rum hade jag tänkt... eller om jag tar det i helgen kanske. Sen så ska jag hem till min pappa, har inte träffat honom på jätte länge.

Puss och kram












Trackback
RSS 2.0