Min nyårsafton 2009-2010

Nu är jag hemma i lilla enköping igen.
Det är både skönt och tråkigt, jag saknar Oskar redan så hade gärna stannat längre men ja kände att det var dags att komma hem till familjen lite också. Jag har ju ändå varit där nästan en vecka.


Dagen började med massa jäkt hit och dit och tillslut handlade vi middagen. Klockan fem rusade jag in i duschen och hetsduschade. De som skulle äta middag med oss skulle komma halv sex och då skulle vi börja med maten.
Stressa stressa och sen iväg och hämta Daniel aldrig att jag kör Oskars bil igen och när han var innanför husets fyra väggar ringde världens bästa Ida och jag fick vackert stappla iväg och möta henne. Sen tillbaka och platta håret och dona innan vi tillslut satte oss vid det dukade bordet som vi konkat in i vardagsrummet.

Till middag serverades det grillat kött som vi grillade på en inomhusgrill, potatisgratäng och sås (rödvinssås eller bea) Efterrätten stod Carro för, en supergod cheesecake och sen klämde vi in oss way to many people i Carros systers bil och hon körde oss till Södertälje. Där drack och pratade och dansade vi tills klockan var tio i tolv och alla drog på sig jackor och skor samt tog med sig glas och skumpa och vi begav oss till en rugbyplan i närheten där vi pangade raketer, skålade, pussades, kramades och tjoade in det nya året.

Vi fick tag i en taxi relativt tidigt, redan vid tvåtiden och så åkte vi hem till Rönninge igen. Lite prat och massa mackor senare så stoppade vi om oss själva och sen sussade vi sött.


Nyårsdagen bestod av städande, filmtittande, pizza ätande och lite tv-spels spelande. En rätt skön och mysig dag, ida åkte vid tvåtiden efter en långfrukost.



Massor med pussar och krama












Trackback
RSS 2.0