Taxi ikväll

Sitter och kollar på bortklippta scener ut Hata Göteborg. Jag och min bror har just kollat på själva filmen. Idag har jag varit på stan med Jovana och kikat lite, vi köpte med oss mat från donken hem och sen så var det dags att åka vidare och körde mamma till fjärilstigen och grannarna ner till hamnen. Jovana dumpade jag på Paus.

Sen var det dags att träna lite och det gick bättre ön förväntat vill jag påstå. Sen så åkte jag hem igen och nu sitter man här. Måste köpa ännu mera glitter prylar eftersomm paljetter inte verkar funka. Vad fan ska jag ha det till nu då? Åh vad drygt, jag vet inte om jag tänker gå och köpa ett par silver leggings som jag aldrig mer kommer att använda.

Ikväll är det jag som kör taxi åt mamma och eventuellt mina grannar.  En sån rolig lördagkväll
Puss och kram sålänge












Trackback
RSS 2.0