That's the way it is

Jag är helt värdelös på att hålla mina nyårslöften. Det där med min vikt till exempel, jag vet inte varför jag inte klarar det. När jag tar upp det med folk så börjar folk bara gnälla på mig om att jag inte alls ska gå ner i vikt eller nått sånt, "Du är redan så smal och bla bla bla" men det är inte där själva problemet ligger. Jag vet att jag inte är tjock på nått ställe. Men när folk börjar uttala sig om saker som det inte vet något om så blir jag irriterad.

Ingen vet om min vikt förutom jag och jag vill gå ner dom kilona som jag har bestämt mig för att gå ner. Det syns inte alls på min kropp men det syns på vågen. Jag vill gå ner dom för min skull för att jag inte ska få ångest av att ställa mig på den förbaskade vågen. Det är till och med så att ingen får befinna sig i närheten när jag ska väga mig.


J säger:

you go girl!

jävligt snygg är du med!

2010-01-20 @ 22:02:14
URL: http://faawker.blogg.se/










Trackback
RSS 2.0