Bilder från förra sommaren

Jag orkar faktiskt inte blogga så mycket, har varit helt slut dom här dagarna som jag har jobbat. Har varit riktigt tufft när vi haft nästan 40 graders värme inomhus. Men det är så livet är antar jag. Jobbar nu onsdag, torsdag och fredag. Sedan åker jag till Norberg på lördag med Oskar och hans familj, underbart mysigt.
-----
Nästa vecka så åker jag ÄNTLIGEN till frankrike igen, det kommer att bli så galet kul och det är riktigt efterlängtat kan jag säga, så medan jag ringer och beställer EURO av sparbanken så får ni hålla till godo med härliga bilder från förra året :) Jag blir helt salig bara jag tänker på det.


Böghög på Jovana
Jag kom först på, sen Teresa och däremellan han Rebecca peta in sitt huvud och så garnerade vi med en Lena på toppen, mycket elegant.


Jag sitter och skriver i resedagboken som vi hade med oss, omringad av smink.


Jag och Moa hamnade i blåsväder på färjan över till Tyskland


Lite utsikt från bussens bakruta


Jag och Steffie hittade något mycket intressantare än att kolla in i kameran


Leka Leka Lekar


Med en blomma i håret


Myspys hög


Kramtävling


Samtalsgruppen som Jag, Moa och Jens ledde. Serber och tyskar för hela slanten


Lite snett, men mysigt kort :)

 


Moa, helt ärligt så ser bilden en aning skrämmande ut hehe


Moa och Jag


Fick för oss tokiga saker, Som att hoppa mot kameran när man tar ;)


Slut med bilder för nu, orkar inte ladda upp flera.
Ikväll blir det kanske film med Amanda, annars vet jag inte vad som hittas på, börjar jobba halv åtta imorgon bitti. Går resursturen, jippie verkligen.

Puss sålänge












Trackback
RSS 2.0