11.30

Jag tror allt att jag ska bli lite mer aktiv på Bloggtrafik och dra in lite mera läsare kanske :)
Jag tappade en hel del när min blogg låg nere ett par dagar och antagligen så vet de inte om att den är tillbaka igen så kan passa på att kanske få tillbaka dem : )

Snart är det midsommar också, tänk att halva sommaren redan har gått? Kan vara svårt att tänka sig, iallafall för mig om jag ska vara ärlig. Och när jag vaknade imorse så upptäckte jag att jag har fått fräknar på näsan, jag tycker det är så vansinnigt gulligt :) Ska ta och sätta igång med salladen nu och stoppa ner vatten och massa sånt också.  Fasiken att jag fick en saftig telefonräkning, men snart löning och då ska mamma få pengar för den, nu finns inte dom pengarna tyvärr.


Från förra midsommarafton hemma hos Oskar när han fortfarande bodde hemma :)












Trackback
RSS 2.0