hemma i lilla Enköping igen

Hemma i lilla Enköping igen då.
Vaknade vid tiotiden idag ungefär och jag tillbringade mycket tid med att packa så jag inte skulle glömma nått eftersom jag inte vet om jag kommer tillbaka ner förän i augusti. Men iallafall så lyckades jag glömma nånting, som varje gång och denna gång glömde jag mina shorts, hur fan kunde jag glömma shortsen ?
Mig ledsen

11.17 åkte jag från rönninge till sthlm södra där jag blev upplockad av Oskar och vi åt lunch tillsammans med hans kollega, ååh så gott. Kycklingwok med ris, det passade mig ypperligt denna dag. Sen hemåt och fick sällskap med Jovana från Bålsta.

Så har min dag sett ut idag, funderar på att dra på mig lite mindre kläder eftersom ja pälsade på mig rätt bra imorse, kallt och mulet.

puss M











Trackback
RSS 2.0