Marika Listar

Vad som är sommar för mig:
1. Värmen
2. Sola
3. Färskpotatis och grillat kött
4. Mjukglass på torget
5. Åka båt
6. Midsommar
7. Springa Barfota
8. Utomhuslekar
9. Bada Utomhus
10. Semester

5 saker ni (kanske) inte visste om mig  
1. Barnsligt förtjust i Disney och Astrid Lindgren
2. Jag verkligen HATAR att känna påslakanet ligga mot fötterna när jag sover eller ska sova
3. .... Därför sover jag nästan alltid med fötterna utanför täcket
4. Jag är ganska feg egentligen
5. Men jag håller på att morska upp mig

Mina favoritfilmer just nu
1. Twilight serien
2. Ladder 49
3. Armageddon
4. Dirty Dancing
5. Moulin Rouge
6. Hair
7. MFL

Som den boknörd jag är så får ni mina favoritböcker för tillfället
1. Twilight serien förståss
2. Camilla Läckbergs serie kriminalromaner
3. Släpp inte taget (minns inte författarens namn)
4. 14 år till salu
5. Hypnotisören (Lars Kepler) Den bästa bok jag läst












Trackback
RSS 2.0