Midsommarhelgen 2010

Det här har varigt en sjukt rolig helg.
När jag kom i torsdags så gjorde vi inte så jätte mycket, tog det lugnt och tittade lite när oskars kompisar åkte vattenskidor.
I fredags så åt vi midsommarlunch hemma hos oskars föräldrar och sen vidare till hans kompis Kalle för midsommarfirande och grillning.
Vi spelade kubb, lekte lite lekar och så kom någon på den smarta idén med norsk fyllekubb, alltså att man snurrar runt en pinne några varv innan man kastade, Nång kastade åt fel hål, en annan gick sidledes in i häcken och jag själv tror jag träffar fler människor än kubbar med min pinne. Men gud vad jag garvade. 
Tyvärr så slutar det alltid med att nått händer på midsommar men det löste sig tillslut och framåt småtimmarna var jag riktigt party. 

Igår så segade vi mest, åkte iväg och badade, åkte båt och några åkte vattenskidor. Skulle vara kul att prova men jag är tyvärr för feg haha. Sen så förberedde vi oss för ännu en kväll i partyts tecken inne i stan, goda drinkar, promenader, skumma svarttaxi ryssar och snålskjuts av Samuel ett par meter. Härlig kväll.

Idag har vi inte gjort nått vettigt alls, fick skjuts hem av Samuels polare. Jag tvärslocknade efter södertälje. Jag försökte verkligen vara varken men det gick bara inte, jag var så trött att jag hade ont i ögonen. 

Hur såg eran helg ut?  Bilder kommer snart
Puss  











Trackback
RSS 2.0