My day

Eftersom jag inte har något bättre för mig så kan jag ju lika gärna berätta om min dag.

Vaknade vid halv tiotiden eller nånting sånt skulle jag tro, nej förresten halv tio. Gick upp och tvättade håret, jag var tvungen eftersom min hårbotten kliade nått så fasligt så efter duschen så stapplade jag mig nedåt och fick i mig frukost och inte långt efter det ramlar mammas dagisavdelning in och tar över tomten, mysigt. Jag gjorde mig klar och hämtade Jovana. Vi uträttade några ärenden och sen plockade vi upp Amanda och Matilda. Vi åkte till Coop för att handla lunch och gottigheter samt möta upp Jossan, sen var alla samlade och vi åkte ut mot nya äventyr.

Väl framme så var Amanda och jag snabbt ner i vattnet och fisatan vad kallt det var.  Men så fort kroppen vant sig så blev det riktigt skönt och vi låg som sälar i vattnent ganska mycket och länge.
Solade också, faktiskt inga rejäla bränningar, jag kom undan med endast lite röd ovälkommen färg på näsan och kinderna, nån fick en röd rumpa och sen var det nog inget mer tror jag.

Mycket skratt, mycket tokigheter och Några sjuka inslag i vardagen, men det är ju det som gjorde dagen till den underbara dag det blev :)


Rally med cola ferarri












Trackback
RSS 2.0