Onsdag, 2 dagar kvar

Haha känns lite som att det blir typ ett inlägg om dagen, men det är ungefär vad jag hinner med nu!

I övermorgon tar jag studenten och gud hjälpe mig vad det måste fixas saker här hemma, klockan nio imorse var jag ute på framsidan och rensade rabatterna. Har hunnit sola lite och gjort medel mot ogräs, jag har hört att salt och kokvatten får bort skiten så vi får se om det hjälper. Vad huslig jag känner mig!

Igår tonade jag håret också, mahogny färgat blev det. Dock aningen ojämt men det är svårt att få till det perfekt när man gör det hemma själv. Så nu har jag lite rödbrunt hår, ganska fint faktiskt eller jaa jag tycker det själv haha.

Idag ser schemat ut såhär

Rensa rabatten

Äta frukost

Städa mitt rum

Städa övervåningen

Handla till studenten

Handla med pappa

Klassfest hos Heglert :)












Trackback
RSS 2.0