De senaste 24 timmarna i mitt liv

Nu får jag skämmas lite, shame on me!
Har inte varit duktig på att uppdatera så jag drar lite kortfattat vad som har hänt i Marikas liv det senaste dygnet.

Igår så tränade jag så jag går med träningsvärk idag, det tycker vi om och dessutom så har jag ju inte tränat på två veckor på grund av den förbaskade förkylningen. Men igår körde jag gärnet och slängde in mig i duschen när jag kom hem, det är så skönt att duscha alltså. Helt underbart måste jag säga.

Sen gick jag och lade mig och sov ganska gott hela natten och vaknade av att mamma ringde och skällde för att jag parkerat så hon inte kom in i bilen så va bara att dra på sig kläder, peta in linser och traska ut i kylan och köra ut den förbaskade bilen.

Sen gick jag till skolan och när jag gått några meter stöter jag ihop med Amanda som följde mig nästan hela vägen och sen var de filmning till sjukvårds projektet som gällde. Jag tog på mig rollen att ställa iordning och ta behind the sceenes bilder, stavar man det så?
Min roll som sjukgymnast kommer först i slutet av filmen så jag filmades inte idag.

Amanda körde hem mig och nu sitter jag här
Vi hörs senare =)

puss och kram så länge











Trackback
RSS 2.0