Gjort stan

Hemma nu efter en helt otrolig helg i stockholm, åkte dit i fredagskväll. Oskar och jag träffade några av hans polare nere på pizzerian och sen så gick vi hem och somnade.

Igår så levde jag och min Ida runt på stan som två yrväder och klagade över rean för första gången i mitt liv tror jag. Men hur kul är det att gå in i en butik och man ser skyltar överallt. 25% på hela soritmentet.. VADFAN!!! Jag hade redan shoppat för mer än mitt konto tålde så jag kunde ju inte handla något, jag blev lite ledsen i ögat.

Idag har Oskar och jag ätit lunch med hans kompis, sedan har vi fixat i hanns rum, köpt sängram osv, det kommer bli skitfint där inne nu :)

men nu måste jag göra mig iordning för kvällen!

Vi avslutar väl med helgens citat.
- Ursäkta? Ursäkta? (En man som ser skum ut kommer fram till mig på centralen)
- Jag kan inte engelska (Mitt svar till en man som pratar svenska med mig och jag rusar iväg)

Hur dum får man bli?

Puss och godnatt <3











Trackback
RSS 2.0