Ja jag har tråkigt

Dagens humör: Glad och taggad

Dagens mående: Småförkyld

Dagens borde: Plugga

Dagens frisyr: Tråkig

Dagens smink: Foundation, False Lash effect Mascara

Dagens klädsel: Mjukisbyxor och tröja

Dagens planer: Träna och plugga

Dagens materiella vill ha: En bil

Dagens fundering: Vad ska jag ha på mig i helgen?

Dagens beroende: Värme

Dagens tråkigaste:
Skolan

Dagens längtan: Sova

Dagens superlängtan:
Efter min älskling såklart ♥

Dagens tidning: läser sällan tidning, mera för böcker. Just nu är de Hypnotisören

Dagens låt: What difference does it makes - Poets (gammal hederlig goding)


Tove säger:

åh, är den mascaran så bra som de säger på TV? :D jag är löjligt lättpåverkad av reklam, det enda som hindrat mig från att köpa den är min ekonomi :(

2010-03-04 @ 19:28:10
URL: http://tovelito.blogspot.com










Trackback
RSS 2.0