Pics på mina sötnötter

Jag har varit en dålig människa idag, eller iallafall enligt mitt löfte som jag har givit till mig själv. Jag har ätit chips idag men inte i dessa kopiösa mängder som jag kunde proppa i mig förut. Det är ju bra det iallafall.

Ikväll blir en lugn hemma kväll för mig, alla jag känner ska typ ut på Joar och här sitter man ensam utan några pengar att gå ut och roa sig för, men det är smällar man får ta helt enkelt.

Tänkte iallafall lägga upp lite bilder på Tjejerna som jag tog idag när vi var ute och lekte i snön som minskar fruktansvärt fort. Nästan så att man set det med blotta ögat för sjutton.









Moster Cia säger:

Tycker du är värd chipsen efter ett dygn med mina "brudar"!

Jättefina bilder, du är duktig på att ta kort!



Kram moster

(som är så tacksam för att du tagit hand om dem)

2010-03-20 @ 20:00:34










Trackback
RSS 2.0