Resume av helgen bravader.

Jag tänkte berätta lite om studentkryssningen i helgen och en låt som faktiskt känns rätt passande är Fest hos mig eller iallafall vissa textrader.

Ingen är stressad, bara taggad och
spetsad
Nu faller mörkret på igen
Då är det vi som håller låda
Vi ligger i med varannan vatten
Nu ska vi hoa hela natten
Vakterna klagar på drinkar i taket men

Vi gör det igen
Kommer, kommer, kommer ni ihåg hur vi gjorde?
Nu kör vi igen
Kommer, kommer, kommer ni ihåg hur vi gjorde?
Bara en gång till
Kommer, kommer, kommer ni ihåg hur vi gjorde nu?
Hä-hä-häng med nu
Hä-häng med nu

Taggade till tusen samlades en jävla massa studenter på resecentrum i enköping och vi fyllde 7 bussar mot M/S Galaxy. Köade oss in i båten och vi slängde in väskorna i hytten och rusade iväg till första sittningen för lite mat och vin. Det va visst bara jag vid mitt bord som tycker om vitt vin rent. Resten blandade ut med sprite. Maten var inte värd sina 300 kr (?) Jag blev lite besviken på buffén faktiskt, köttet var jätte senigt och massa sånt.

Efter det våldsgästade vi taxfreen och köpte på oss lite gott att dricka till kvällen. Jag drack en cider under hela tiden vi befann oss i hytten och det var medan vi gjorde oss klara. Efter det gjorde vi baren och vilken kväll det blev sen alltså

Jag vet inte hur många drinkar jag drack under kvällen men jag vet att jag aldrig mer ska dricka black russian. FY HÅLE vad äckligt. Det dansades och det kalasades fram till småtimmarna, jag amrbågade en jävel ganska  hårt i magen på grund av att han var äckligt påträngande.

Kvällen bjöd även på speed-dating, jag har redan pojkvän som alla vet men jag tänkte att det kunde vara roligt att pröva på och med alkohol i blodet så håller inte jag käften i allafall så pinsamma tystnader undveks jätte bra vid mitt bord.

Klockan tio över fem begav jag och Carro oss till frukost buffén för att stoppa lite i magen innan vi gick och lade oss, det var verkligen värt sina 105 kr och jag har nog aldrig ätit så mycket i mitt liv. Lite småmysigt att äta frukost och kolla på soluppgången, trots att man var ganska lurig. När vi kommer ut möter vi Fia som berättar att någon blivit våldtagen på båten och att de först inte fick komma upp för trappan eller vad det var. Det gjorde mig och Carro lite oroliga över Ida men hon var helt orörd på den punkten...

Klockan kvart över sex kom vi i säng och jag sov som en stock i två timmar, sen klarvaken.

Dagen efter bjöd på godisshopping, kareoke tävling, mys på däck med Ida H. Sen kom huvudvärken och det botade vi med en drink i baren och sedan några fler på det.

Med andra ord en jävligt lyckad kryssnin alltså.

Bjuder på några bilder också!
Caroline och Ida E på bussen mot stockholm.  Min söta fina bästaste Ida <3  Färdigfixad Så olyckligt   Robert och Jag :)   Min gamla klassis sen lekis Krya och fina   Heja Carro, botten upp   Vi hittade en Peter Siepen som spelade musik

Orkar inte lägga upp fler bilder faktiskt. Men Nice var det.

Puss och Kram


 












Trackback
RSS 2.0