Sista inlägget för idag

Dags för mig att gå isäng nu, blev inte så tidigt som jag hade hoppats. Men jag måste sitta och vänta på bilderna så jag kan skicka iväg en order på dom. Har ju sådant där bra erbjudande med massa bilder gratis förstår ni.

Det blir nog till att jag är hemma från skolan imorgon, jag mår inte alls bra och det gör inte min mage heller. Känner inte för att sitta i skolan och må dåligt imorgon när jag kan vara hemma och vila upp mig inför lördagen istället om det nu blir nån kryssning med alla båtar som ska envisas med att frysa fast och ha sig, man kan ju tycka att båtar ska klara av sånt så här på 2000-talet. Varken SJ, SL eller BÅT hänger med när kylan slår till, vafan skärp er nu.

Nu fick jag ur mig det också, med det säger jag godnatt











Trackback
RSS 2.0