Skulish

Skoldagen gick fort och smärtfritt. Räddningsmedicinen gick också bra och vi fick en rätt så rolig uppgift tycker jag. Vi ska genom ett fall och två kapitel skriva en berättelse om två byggnadsarbetare som befinner sig på en byggnadsställning som rasar. Varför ställningen faller, hur de har fallit för att komma fram till de skador de har fått och hur man ska behandla dem. Typ hur kroppen ser ut, kinematik och så vidare. Det kommer nog bli skitbra tror jag.

Efter skolan tog jag mig upp på stan tillsamans med Ida och köpte linsvätska och telefonkort sen kom min buss och jag åkte hem. Har badat och ätit middag så nu ska jag fixa mina naglar lite, typ måla på ett nytt lack och fila till dem lite.

Nu ska jag fixa lite jag hör av mig senare. Puss och Kram

Jonasrebecca säger:

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-03-16 @ 20:14:40
URL: http://jonasrebecca.bloglyric.com










Trackback
RSS 2.0