Ta en dag i taget

Ännu mindre sömn inatt. Fan att jag ska gå och bli sjuk nu när det är så grymt mycket som måste göras. Har en rapport att fixa i skolan och massa sånt, jag kommer få sitta över luncher och grejer för att hinna klart. Det känns väl roligt? Inte ett dugg.

Jag skrev ju igår att det inte är långt kvar alls tills jag tar studenten, men vadfan ska jag göra med mitt liv efter det? Jag har ju alltid haft koll på vad jag gör med mitt liv och hur nästa år har sett ut men nu är allt bara en suddig dimma typ. Jag har ingen aning om vad jag vill göra. Eller jag vill ju åka till Norge och tjäna pengar samtidigt som jag vill stanna i Enköping och bara leva livet, men leva för vilka pengar då?

Den här låten passar in så grymt bra just nu!



Blir nästan lite tårögd, men jag är sjuk och då blir jag lite extra känslomässig. Myyh


Saidmolly säger:

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-03-09 @ 09:59:43
URL: http://saidmolly.blog13.com










Trackback
RSS 2.0