Tänkte dela med mig av de bloggar som jag följer varje dag, ifall ni skulle vilja kika in på dom ni med...

www.gnagarkusinernas.blogg.se  -  Världens bästa Idas blogg som jag faktiskt tycker kan uppdateras lite oftare. Men när hon uppdaterar skulle jag vilja påstå att hon har något vettigt att säga, för det mesta :)

www.amaandau.blogg.se  -  Min bästa barndomskompis Amanda, skriver roligt och man får svårt att hålla sig för skratt ibland. Kvinnan har ju humor, dessutom en väldigt enkel men sjukt söt design.

www.swaaay.blogg.se  -  Bloggen som vi danstjejer driver ihop men det är nog jag som är mest aktiv på den vill jag påstå. Men det är inget jag klagar över, tycker bara att det är roligt. Där står det om våra äventyr i dansvärlden.

www.faawker.blogg.se  -  Det där det är min Jovana det, hon skriver också på ett roligt och underhållande sätt. Får svårt att hålla mig för skratt vissa  gånger.

www.tovelito.blogspot.se  -  Har ganska precis börjar följa den här bloggen men jag tycker den är intressant. Tove är en av min pojkvänns tjejkompisar. En trevlig tjej.

www.minneavtherese.blogg.se  -  Började följa bloggen i höstas när en kompis länkade den till mig. Inte klokt att någon annans bortgång kan beröra en så pass mycket. Man får följa vännernas bearbetning av sorgen.

www.metrobloggen.se/sofiaa  -  En kompis till mig som skriver om sin vardag

Sen är det ju såklart de kända bloggarna som jag följer också

www.kissies.se  -  Hon är ju bara för knäpp
www.kenzas.se  - Henne gillar jag, massor
www.gaybloggen.se  - Störtskön blogg
www.dessie.se
www.paow.se
www.fokis.se  -  Ganska söt, men aningen speciell

Puss och godnatt












Trackback
RSS 2.0