Pics

Så var skolan igång igen då, hade inte haft nått emot en vecka extra ledigt.

Bara för att jag har min kamera här nu med en sladd så ska jag lägga upp bilder på det jag är svagast för just nu. Nämligen skor, lite bilder på mina favoriter till i vår och sommar.


Mina älsklingar som jag köpte för 135 kr eller nått i den stilen


Dessa har jag inte hunnit använda än, men tycker dom är så gudomliga. Kostade endast 250 kr eller nått i den stilen.


Dessa är väl inte så speciella mer än att dom kostade 50 kr på rea och vem köper dom inte då lixom?


Lite andra bilder också!


Mitt senaste klädinköp, en grå tröja med paljetter i fram, tycker om det  att just bara framsidan var paljettig. 89 kr köpte jag den för.


Det underbara halsbandet som jag fick av min underbara pojkvän i julklapp.


Som ni kanske märkte så är jag proffs på att fynda på reor. Nu ska jag ta och sussa strax

Sov gott och puss på nosen
/ Marika











Trackback
RSS 2.0