Det är över nu, alla år som gått alla minnen vi fått dom är över nuu (snart iallafall)

Sitter och kikar på andra avenyn nu. Spännande som tusan alltså.
Ser ni att bloggen är lite fixad också? Den där vita linjen på högra siden är putsväck för min snälla underbara kompis Robert fixade det nyss. Det är för övrigt han och en annan som har hjälpts åt med min blogg. Alex har varit med på ett hörn och försökt också faktiskt, får icke glömas.

Jag är alldeles galet stel i lederna nu när jag setat ner. Det är inte det roligaste och ja tror att det har lite med förkylningen att göra faktiskt. Jag får ta i lite för att sträcka ut benen ordentligt och massa sånt tjaffs.

Imorgon blir det dans för hela slanten, eller jag ska titta på och jag ska bara vara med på de delar som vi gör nytt och det jag känner mig osäker på. Smart tänkt Marika.



har också insett att jag har bara sex veckor kvar tillsammans med alla på bilden ovanför. Fattar ni? sex veckor till i skolan sen tar jag studenten, känns helt galet. Hoppas på att mössan kommer snart, ska bli jiiice

Nu ska jag snart ta och sova, eller jag ska försöka sova. Inatt sov jag knappt nånting alls så vi hoppas på bättre lycka inatt. Right? :)

Puss på näsan och godnatt











Trackback
RSS 2.0