Vårkänslor och ren hy

Nyss kommit ut ur duschen. Det är fan det skönaste som finns alltså.
Nu ska jag alldeles snart peela ansiktett med Neutrogena Visibly Clear, den är så sjukt bra och man känner sig så ren och luftig i huden på något vis när man haft den. Det samma med Neutrogenas sminkborttagnings kräm, jag bara älskar det, de andra jag haft har torkat ut huden men den här gör den bara mjuk och gosig.

 

Kan absolut rekomenderas och dessutom är de farligt billigt också, köper mitt för runt 120 kr för båda på apoteket. Snacka om en bra deal mina vänner.

Nu ska här peelas ansikte och sen ska jag faktiskt lägga undan mina pluggböcker ska ni veta.
Har gjort alla frågor till Sjukvården som ska in imorgon och sen ska jag börja plugga till nästa vecka. Stressigt. Så här ser det ut från och med idag till nästa helg

Onsdag --> Feedback på rapporten, Inlämning av sjukvårdsfrågor
Torsdag --> Dansträning
Fredag --> Åka till Norberg med älskling och hans familj, fira hans mormor som fyller år
Lördag --> Inte hemma
Söndag --> Kommer hem eventuellt

Måndag --> Ledig, Balmöte 13.00
Tisdag  --> Prov Naturkunskap (Energi och Ekologi)
Onsdag --> Omprov Chock/Arrytmi, Kompletera blåssköljning, Teater i Uppsala med skolan på kvällen
Torsdag --> Tema dag, (Dagis)
Fredag --> Barnvakt åt kusniner

Hoppas ju självklart på lite jobb också :) Men nu ska jag ta och sussa gott snart i min varma sköna säng. Läsa lite ska jag också göra, håller på att läsa Hypnotisören nu och den är så jäkla bra fast jag nyss börjat läsa den, kan rekomenderas till er som gillar kriminalromaner :)



Tänkte bara säga en sak till nu, ÄNTLIGEN ÄR VÅREN PÅ VÄG. Jag har haft såna vårkänslor idag. Undrbart

Puss och godnatt mina små kottar












Trackback
RSS 2.0