Härliga dag

Vilken kanonunderbar dag :) Har inget som helst att klaga på kan jag tala om.

Haft en slapp dag kan man säga, började med omvårdnad där vi helt enkelt ska skriva rapport och massa sånt om en stroke patient, efter det hade vi naturkunskap. Fick tillbaka våra uppsatser och jag hade skrivit om miljögifter. Sen alternativmedicin och där gjorde vi inte så mycket heller, sen Engelska b och vi fick tillbaka våra nationella prov och våra slutbetyg!

Uppsattsen om miljögifter :  VG+

Reading & Listening (NP)  : G  (sömnlös natt, ja trodde inte ens ja skulle bli godkäns)
Writing (NP)                    : VG
Speaking (NP)                 : MVG 
Slutbetyg ENG B              : VG

Jag känner mig fan duktig från att ha varit skoltrött i ett halvår nu så har ja fasiken skött mig bra alltså!

Resten av kvällen ser ut så här
- Handla jord med mamma
- Renda rabatterna
- Plugga sårvård

Dessutom skiner solen idag också stort plus i kanten

Puss / M

Ovemarit säger:

Incredible site!

2011-10-25 @ 09:04:28
URL: http://ovemarit.blogmentions.com










Trackback
RSS 2.0