Några tankar om att komma till en ny avdelning efter flera månaders jobbtorka.

Sheena
Precis ätit lite tacos, de sitter fint efter ett arbetspass, men det var väldigt lugnt idag så det känns riktigt skönt ändå! Fick gå med en supersöt tjej och de gick så jäkla bra.

Ibland kan ja känna att det är ett rent pisshelvete att gå ny på en avdelning som man inte känner igen och som man inte ens har gått intro på. Brukar mest känna att jag är ivägen men jag tror att jag har vuxit som person och vågar ta för mig mer och snacka lite mera också.

Men snacka om att jag kände mig som världens största idiot när jag kom till jobbet i mina gamla vanliga arbetskläder och dom har bytt ut mot andra kläder. Alla kollade på mig som om jag va dum i skallen eller nånting och en tjej som jobbar där blängde så jag trodde hennes glasögon skulle spricka, seriöst henne tål jag inte och jag har aldrig gillat henne heller. Men iallafall jag blev snabbt och vänligt visad till det nya förrådet med de nya kläderna. Hyvens.  Sen gick allt som på räls.











Trackback
RSS 2.0