sick.... igen

Bloggtorka!
men jag har faktiskt inte orkat blogga och jag mår inge vidare heller! Det är fan inte kul att vara sjuk hela jäkla tiden. Jag blir aldrig frisk, just snyggt om ja skulle vara sjuk på min student också och det skulle inte förvåna mig.

Men en sak är säker, så här sjuk som jag har varit den senaste tiden har jag aldrig varit förut, innan jag tog vaccinet mot svininfluensan så var ja aldrig sjuk så nu har man väl dragit på sig Kronisk Svininfluensa det är just snyggt det.

Jag har massa saker som jag borde göra men som jag helt enkelt inte har någon ork för. Måste städa mitt rum, fixa klart inbjudningarna till min studentmottagning och massa sånt! Suck

Valborg 2010 i Ekonomikumparken


Remyklara säger:

Your website is extremely interesting

2011-02-22 @ 08:21:02
URL: http://remyklara.blogstie.com










Trackback
RSS 2.0