Söndag

Söndag igen, herregud tiden bara rasar iväg. Jag hinner inte med !

Imorgon är det praktik som gäller igen så måste upp vid halv sex tiden för att åka ner till sjukhuset så jag är där till typ tjugo i sju! För kvart i sju börjar jag och imorgon ska jag vara på IVA och kolla. Ska bli kul och på tisdag är jag äntligen tillbaka på min avdelning igen. Jihoo

Idag tänker jag nog inte göra ett jävla dyft, funderar på att sätta mig i solen och läsa lite eller nått i den stilen jag vill bara slappa idag.

Kendra
Ni vet väl hon Kendra som var tillsammans med Hugh Heffner förr. Jag måste säga att sen hon fick barn och blev lite kurvig så... hon passar jätte bra i det och hon är verkligen vacker också.

 
Kendra före babyn


En kurvigare Kendra :)
Vilken gillar ni bäst ? Jag tycker hon är mkt vackrare med kurvor












Trackback
RSS 2.0