The final countdown

Jag orkar verkligen inte blogga men det är kanske lika bra att jag gör det haha. Men det kommer inga bilder från fulfesten idag, kanske nån men det beror helt på om jag orkar eller inte.

Nu kommer ni få se hur fullspäckat mina dagar och kvällar fram till Studenten!

Tisdag 25 maj  -  Dansträning, Busnatt för OP

Onsdag 26 maj  -  Examinering i HLR för barn

Torsdag 27 maj  -  Mösspåtagning och sen PARTY

Fredag 28 maj  -  Fixa inför balen på Ekolsund

Lördag 29 maj  -  Bal

Söndag 30 maj  -  Dansträningar

Måndag 31 maj  -  Poängjakt

Tisdag 1 juni  -  Vattenkrig på skolan

Onsdag 2 juni  - Klassfest

Torsdag 3 juni  - Fixa vagnen

Fredag 4 juni  -  STUDENTDAGEN!!!

Därimellan ska jag hinna hjälpa till hemma med allt inför mottagningen!


11 DAGAR KVAR












Trackback
RSS 2.0