Valborg

Vääldigt dålig uppdatering i helgen men igår åkte vi till Uppsala så tidigt att jag helt enkelt inte han blogga.
Jag orkar tyvärr inte dra hela dagen just nu för ja är aningen trött och småbakis.

- 08.40 åker vi från Enköping
- 09.00 (ungefär) Korkar amanda och jag upp i baksätet
- 10.00 (ungefär) Framme i Uppsala

- Förfest hos Gustavs (amandas brors) Kompis
- Trevlig dag i ekonomikumparken
- Smirnoff dusch för min del (oplanerad)
- Fest hos nån av karros kompisar
- Regn
- Karro bjuder på en vitvinsdusch, den utsatte är jag igen
- Amanda och jag äter en varsin Langos i Regnet
- Hittar Sofie och Karro
- Hem till Gustavs kompis igen
- Party och skönsång på köksgolvet
- Alkohol picknick vid ån
- Promenad mot bussen
- Hemfärd

04.00 - Jag kliver in genom dörren hemma
04.45 - Jag somnar där nånstans

Så det var min valborg det!

Klicka på bilderna för att se dem större!

           

Nu orkar ja inte fler bilder :)


Dagen idag har spenderats på Magnifik med swayarna, tjejsnack och klädplanering inför showen i sommar. Sen har jag bara lekt med Amanda och kört lite taxi haha.

Puss och godnatt












Trackback
RSS 2.0