Bored

Visste du...

att jag vill - Ha min mat nu
att jag har - alldeles för lite ramar för alla mina foton
att jag gillar - Min familj, Mina vänner, F, och shoppa 
att jag inte gillar – Städning
att min senaste kyss
- var fantastisk
att min första riktiga kyss – var ovärd?
att jag lyssnar mest på - Musik och mina tankar ;)
att jag funderar på - Vart min mat är
att jag pratar - För högt och för fort
att jag avskyr - när folk brytet löften
att jag tycker att kärlek är – det svåraste och bästa som finns
att jag alltid kommer att – Vara Marika Hammartong
att jag är hemligt förälskad i – Karavans Pizzasallad
att sist jag grät var – För några minuter sedan
att min mobiltelefon är – Röd
att när jag vaknar på morgonen – så förbannar jag någon att ja måste kliva upp
att innan jag går och lägger mig – så borstar jag tänderna och tvättar ansiktet
att idag har jag – Cyklat i snöstrom, i motvind
att jag just nu tänker på - Fredrik
att ikväll ska jag – jäsa på soffan
att imorgon ska jag – vara ledig, hämta ut bikini och träffa Fredrik <3
att jag hoppas - att jag kan bli ekonomiskt oberoende
att jag verkligen vill – känna mig såhär lätt oftare












Trackback
RSS 2.0