Dag 5. Vad är kärlek?

Jadu den var ju inte det lättaste att svara på haha.

Men jag skulle nog vilja säga att kärlek växer fram, jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet och sådana saker utan det är nått som växer fram med tiden man lär känna varandra. Sen hur man nu skulle kunna förklara känslan så är ja säker på att det är olika hos alla människor, för mig är det att jag tänker mycket på personen jag är kär i och också pratar mycket om honom. Känner ett behov av att hela tiden ha den personen nära mig och jag blir glad. Väldigt glad blir jag.

En gång har jag faktiskt haft känslan av att sväva på moln och det var då jag vinkade av mitt ex på tågstationen och jag var så otroligt lycklig att jag hade honom att jag inte ens kände hur jag gick upp för trappen. En skum men ack så mysig känsla.












Trackback
RSS 2.0