Helg

Jag känner att jag inte har så mycket att skriva egentligen.
Men igår iallafall så var mina små busfrön här över dagen, jag hann med tandläkaren, besök hos farmor och farfar (bjöds även på supermumisg middag) Sen köra runt mamma och pappa lite överallt och hämta upp Jovana, fixa oss, hämta pappa, ringa taxi och åka ner mot stan.

Började kvällen med en drink och en cider på Star Lounge, sen gjorde vi joar. Kvällens drink endast 59 kr så jag köpte två.

Hade en djup konversation med taxisnubben hem om vildsvin, är inte helt på det klara hur vi kom in på det ämnet men det gjorde vi iallafall.

----

Idag så är det Stockholm med pappa, bror och farbror som står på schemat. Kommer bli kanon, hoppas batterierna i kameran håller sig ett tag så jag får användning för den där.











Trackback
RSS 2.0