Lördagsnatt

Ojsan har inte uppdaterat på ett tag märker jag.. Shame on me.
Men jag har faktiskt en anledning och det är att min bästa F var här igår till ikväll och då vill jag ju inte sitta vid datorn heller. Men kan i varjefall sammanfatta dagarna.

 

FREDAG
Jobbade 7-16 vilket tog lite på krafterna eftersom jag sov ganska illa den natten. Men jag bet ihop och tog mig igenom dagen, faktiskt med ett leende på läpparna. När jag kom hem så blev det in i duschen och sen lagade jag middag till familjen +2 och sedan blev det lussebullsbak. Amanda och jag kommer alltid på nya sätt som förgyller bakningen lite. Denna gång stod vi och kastade små degbitar i bänken med full kraft och ibland pangade det till rejält. Vi gav upp kastandet då amanda och jag samtidigt träffar lådhandtagen och golvet.

Sen kom F och vi kollade på första filmen i boxen som jag fick hem i torsdags. Varg Veum är bra filmer det alltså, det kan jag lova er. Sen blev det en promenix och sen hem till mig igen för en omgång monopol. När det kommer till monopol och jag är trött och småtjurig... då är jag en sån sjukt dålig förlorare. Efter monopol tog jag initiativ till sängdags (efter några minuters pratstund i köket) Somnade efter fyra på morgonen.

Lördag
Vaknade av och till hela förmiddagen men gick upp vid kvart i elva då jag tvingades iväg i snömodden och hämta bror min som jobbat. Fick en rejäl sladd på vägen så kärringkörde resten av vägen, uppskattades inte. Fick inte ens ett tack för skjutsen så här vet man ju vad ens tjänster är värda. Sen hem och snusa bredvid F ett tag till innan vi åt frukost/lunch och efter det tog en promenix i snön. Mysigt.

Hem och spela lite Buzz och Amanda kom över. Sen låg vi tre i min säng i mörkret och gjorde ingenting. Hade fullt upp med att kontrollera vems fot och arm man hade vid sig typ. Pratade om världsliga saker och sen blev klockan mycket och min gäst åkte hem, tråkigt. Men Amanda och jag for snabbt som en raket till coop och handlade chips och godis så det stod härliga till. Kollade på HeartBreak hotel och sen armageddon, grinade några liter innan jag gick hem och nu ligger ja i sängen. Mina kuddar luktar gott iallafall, viktigt att killar luktar gott om ja ska vara ärlig, faktiskt bland det viktigaste.

Det var mina två dagar det där. Nöjda?

 

Puss och godnatt <3












Trackback
RSS 2.0