Måndag morgon!

Här sitter jag och väntar på mina ägg, kanske bör kolla om dom kokar förresten...

I vilket fall som helst så verkar min dag vara fullsmockad. Ska snart ner till gymmet och köra en timme minst, men vad ska jag hitta på och köra idag så måntro. Hmm ska nog köra rätt mycket kondition tror jag, och lite styrka också. Behöver ju starka till mig lite om jag ska lyckas brotta ner fredrik som är ungefär dubbelt så stor som mig känns det som haha.

Senare ikväll ska jag till västerås med pappsen och kolla på julklappar, en stor fördel när man får välja och prova ut dem själva. Dock vet jag ju vad jag får men det gör inget :D Ska kolla på en jacka idag som jag förälskade mig lite i sist jag var där.

Ska även föra över pengar till mamma och pappa och sen också kasta över lite kosing till sparkontot också. Smarrigt











Trackback
RSS 2.0