Memories that remains # 3


Pistvakt på Viking Line... Självklart var jag och Ida på första raden

Move
Sway, bilden som var med på UNTs nätupplaga (?) Jag som står i mitten


Frankrike 2009


Nyårsafton 2009-2010


Bästa Ida och Jag på min 18 års fest... rocktema.


Jag och Ida sätter kateter på en docka.... Japp det är en dockpenis jag håller i ^^


Dansen <3

Vi hittade en Peter Siepen som spelade musik
Studentkryssning


Norge


Frankrike 2009.... Pa pa parazzi


Skitsnygg med tandställning.. Iallafall nån gång i tvåan.. Jag och Fia


The Last Bounce i globen. Så bra att jag blev tårögd


Där ryker stadshotellet


Martin och jag gör... ja något i Frankrike 2009


Jovana låg och slappade så fint, jag anföll henne Teresa anföll mig varpå Lena hoppade på Terese och nånstans där fick Becca in sitt huvud. Bra jobbat... Självklart i Frankrike











Trackback
RSS 2.0