Monday morning

Igår mådde jag inte alls bra så jag orkade helt enkelt inte blogga.  Idag har jag inte känt efter riktigt men jag tror jag mår bättre, grejen är den att jag är inte förkyld, jag har ingen feber men kroppen ändrar temperatur hela tiden (Fryser så jag skakar ena stunden för att sen gå över till att bli tokvarm och svettas som en gris) Sen har jag varit väldigt, väldigt yr av mig. Så fort jag ens rörde mig så kändes det som jag skulle kolappsa ett tag sen gick det över lite. Det kändes precis som den gången jag fick blodtrycksfall och svimmade, blodtrycket kanske är lite lågt??


Men det känns lite som att jag är piggare idag, så dagen ser ut som så att jag ska städa lägenheten och sen bara vila. Hade tänkt åka och shoppa idag men vädret är inte det minsta lockande.













Trackback
RSS 2.0