Paranormal Activity 2

Hallådär köp blåbär.

Hemkommen från lite shopping och bio i västerås med min trevliga väninna Jovana. Vad ska jag säga om bion då? Ja själva filmen gav mig nästan hjärtstillestånd haha, blev så sjukt rädd att jag nästan kissade på mig. Sen var det ju folket i salongen, efter varje läskig grej så satt folk och snackade och skratta i ca 10 minuter och en kärring (ca 40+ och inte för att man är kärring då men hennes attityd gjorde henne till en) Hon satt och snackade under hela filmen och inte tyst utan väldigt ljudligt, typ som Kolla hunden och JÄVLAR!! Så tjejen som satt mellan oss hyschade lite på henne och kärringen blir typ tokig och skäller på tjejen för att hon hyschar
- Vill du ha tyst kan du hyra en jävla DVD och kolla hemma.
Sen efter filmen utbröt en disskusion och jag är beredd att hålla med men med den andra tjejen, ska man sitta på en biograf håller man käft.

Men hade filmen varit läskigare hade jag antagligen avlidit på fläcken eller nått sånt..











Trackback
RSS 2.0