Tandläkaren, Gymmat, Shoppat

Jag måste säga att det har varit en väldigt produktiv dag idag.
Först promenera ner till tandläkaren för att laga ett större hål och ett början till ett hål. Min tandläkare försökte vänligt och envist få mig att ta bedövning. Envis som jag är så skakade jag bara på huvudet.
Klart som fan att det gjorde ont men det där överlever man, jag har ganska hög smärtgräns ändå.  Så jag borrade mina två hål helt utan bedövning. Fan vad grym ja är alltså.

Sen gick Amanda och jag ner till hamnen och gymmade, känner mig helt mör i kroppen. Mycket skratt blev det också, så vi sa att nästa gång så får kamran vara med en liten stund iallafall. Måste ju dela med oss av våra fina miner och allt sånt. Kommer nog kännas lite i kroppen imorgon men det är så välkommet så.

Sen shopping och jag fick tag i klänningen som jag verkligen ville ha. DEN SISTA också, kan ni fatta? två stycken klänningar hängde där och den ena var i min storlek. Helt underbar, 99 pix bara också. Sen en tröja fick följa med hem också.



Håll utkik kära vänner, snart kommer ja lägga upp en text om min första kärlek.











Trackback
RSS 2.0