what to do

Börjar jobba om en timme och vad ska jag hitta på tills dess då? Har lite småtråkigt måste jag säga.

Jag skulle kunna måla naglarna och göra dom fina, men till vilken nytta? Får inte jobba med nagellack och egentligen så förstår jag nog inte varför? Visst skiten under naglarna syns inte och vi ska ju alltid vara rena. Jag vet ju inte hur alla i personalen gör men jag har alltid handskar på mig när jag är inne hos kunderna och hjälper dem samt när jag håller på med mat så har jag också handskar på mig. Så skiten under mina naglar sprider sig inte vidare. Men men jag följer reglerna och låter bli att måla naglarna.


Djuprengöring av ansiktet 
Frukost
Plockat ögonbrynen
40 min promenad
Varmt bad
Lunch

Nu har jag inget att göra fram till 15.40 då ja knatar iväg till jobbet.











Trackback
RSS 2.0