A new day has come

Yo!

Idag är det alltså dags för mig att prova jobba igen, det ska nog gå ganska bra eftersom ryggen känns bättre nu och jag har vilat och promenerat som man ska göra.

Nu sitter jag i soffan och försöker med telepatik få mat till mig, sitter ju så skönt här med täcke och allt och reser jag mig kommer jag frysa. Tycker inte om att frysa, men jag ser att jag får öva lite på det där för det enda som ligger framför mig nu är mobilen och tv-kontrollen och det är nog aningen hårdsmält I think.

Sen måste jag hem till mami och hämta cykel samt linsgrejer som jag misstänker att jag glömt för jag hittade dem inte igår kväll, tur att man har linser som man kan sova med :)


Myspys och en tvättlina... lång historia bakom tvättlinan och vad den gör där... TAKE ME BACK <3












Trackback
RSS 2.0