Fredag

Nu har jag iallafall fått tag i en halloween kostym.
Dock blev det inget utav det som jag lade upp i bloggen eftersom varken matilda eller jag hade en aning om att Buttericks låg vid boländerna. Haha jag trodde hon visste vart det låg och hon trodde jag visste. Sen så med gemnsamma krafter från olika bekanta kom vi tillslut fram till vad iallafall jag ska vara förnågot.

Faktiskt så tänker jag inte tala om det i bloggen ;) haha ni får helt enkelt ge er till tåls ifall det kommer upp någon bild eller dylikt :P

Men har iallafall haft en mysig eftermiddag och kväll med Matilda och på sluttampen även med Martin. Dock fruktansvärt kallt må jag säga. Usch och fy bubblan. Snart dags och sova för imorgon är det inte vilken dag som helst inte. Men även det lämnar jag utanför bloggen tills vidare men det ska bli kul och helt ärligt så har jag faktiskt lite fjärilar i magen.



Frankrike -09
Jovana lyckades verkligen med att fota upp i min näsa.. eller om det var matilda?











Trackback
RSS 2.0