Lördag natt... eller söndag morgon

Det var visst ett tag sedan jag bloggade haha, men jag har faktiskt inte gjort mycket annat än att jobba känns det som och sen igår efter jobbet så fick ja umgås lite med mitt gos som åkte hem idag. Det var väldigt trevligt men tyvärr så känns det lite ensamt nu när man ligger här och är i sådant stort behov av fotmassage haha, har varit ute och rumlat med Amanda och Karoline.
Kom ganska nyss hem och har duschat av mig allt äckelsmink och blod så nu ser jag ut som folk igen.

Var väldigt mycket folk ute ikväll och träffade på en del sköningar också.

Nu ska jag ta och sova för imorgon väntas jobb 13-20.30 och så glöm för allt i världen inte att ställa tillbaka klockorna idag mina gullefjun. Jag får en extra timme att sova så det uppskattas.















Trackback
RSS 2.0