love



Ida Eidenbrandt
Du är en av mina absolut bästa vänner. Du har alltid funnits där för mig och få mig att inse att jag kan, jag vill och jag ska. Du har puschat mig och stöttat mig i alla väder. Vad som än händer min vän, så finns jag alltid vid din sida.


 
Jovana Zivkovic
Denna människa kan få världens mest deppiga människa att le. Alla de åtskilliga gånger jag varit ledsen så har hon alltid fått mig att dra på smilbanden. Jag har alltid så enormt kul med dig och vi har en del knasiga minnen ihop.



Amanda Uddgård
Min syster. Vi har känt varandra i 17 år, vi har växt upp ihop och vi vet allt om varandra. Du har stått vid min sida genom alla händelser i mitt liv. Du har alltid varit med mig, när jag konfimerades var du där. När jag tog studenten var du där. När det tog slut med mitt ex efter 2 år så fanns du där för mig hela tiden du var hos mig när jag verkligen behövde dig och du lät mig vara ledsen. Min 18e födelse dag var du med mig. När jag gifter mig och när mina barn döps och konfimeras så vet jag att du kommer vara med mig, för jag kommer vara med dig genom hela livet. Jag älskar dig <3




Oskar Jansson Med dig går det inte att ha tråkigt. Du får mig alltid att skratta och vi har alltid så jäkla kul ihop med vårat lille kräftskivegäng. Underbara Oskar



Maria Törnberg
Min gosmamma, som faktiskt är en av mina bästa vänner också. Jag kan prata med henne om verkligen allting.
Mamma är även min största förebild. Hon är bara så underbar (klart ja tycker det hon är ju mamma, men se förbi det förfasen). Hon bryr sig om andra människor och hon är en sån person som man bara tycker om, lättsam och jäkligt rolig.



Lillkusin Emilia


Äldsta kusinen Josefine

Mina underbara små kusiner.
Att ha dessa söta små gobitar hemma hos mig är ren lycka. Det är så himla kul att få umgås med mina små änglar och de gör en allid glad med sina kommentarer om saker och ting. De är så fina små tjejer och de är behagliga att ha med sig till affärer och sånt. Lugna och skötsamma vilket gör det superkul att ta med dem till affären och köpa glass och massa sådant.
Jag är så otroligt stolt över er. Snuttor ♥


Nu orkar ja inte skriva mera haha. Men lägger upp bilder på några fler som verkligen betyder något för mig. Jag har tyvärr inte bilder på alla så kan inte få med alla i bloggen heller :(


Birthe


Farbror Hans-Ove och pappa Kalle <3



Lilla Lillebror Markus.... han är förresten inte så liten längre.


Farfar. Underbara mysiga gulliga farfar <3
Japp jag är farfars flicka ;)


Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder, ryggen värker så ja ska röra lite på mig. Men det finns så otroligt många fler. Ni vet vilka ni är <3












Trackback
RSS 2.0