Måndag

Morrn morrn!

Ligger i sängen och jäser och vill för allt i världen inte gå upp men ja skymtar faktist lite blå himmel genom persiennerna, eller så är det förråder som lurar mig. Vårat förråd är nämligen blåmålat och nog har den lurat mig förut alltid.

Men men, ska väl ta och pallra mig upp snart och stoppa lite frukost i magen ? börjar jobba halv två idag vilket är ganska skönt så jobbar jag till halv nio...

Kan ju passa på att delge er mitt schema för den här veckan så ni vet när jag är fri och ledig att ses :)

Måndag: 13.30 - 20.30
Tisdag: 7 - 16
Onsdag: Ledig (ut till fröshult vid 16-tiden)
Torsdag: 7 - 16
Fredag: 7 - 16
Lördag: Halloweenfest
Söndag: 13 - 20.30


Så då har ni koll på det och jag ska ta och rulla ur sängen nu och krypa till soffan, tar med mig dator och täcke. Det gäller att mysa på så länge det går lixom, sen var der ju frukosten också.


visst ser jag överlycklig ut som tvingades upp att leka bån jävla frågesport? Jag kom iallafall på andra plats











Trackback
RSS 2.0