Med solen i ögonen

Det känns verkligen som ja sitter med en köttbulle halvvägs ner i halsen. Hoppas det lägger sig lite tills imorgon annars måste jag komma ihåg att ta med värktabletter.

Jag är ju egentligen helt emot att stoppa i mig piller, typ ipren och alvedon och sånt där. Jag är ju en sådan som anser att kroppen klarar av att ta hand om smärtor på egen hand. Jag tar aldrig några tabletter när jag har mensvärk, huvudvärk eller när jag har ont i ryggen eller så. Kroppen fixar det där på egen hand utan att man måste stoppa i sig massa piller och kemikalier.
Visst finns det stunder  då man verkligen behöver ta en alvedon eller något som nu då jag inte ens kan svälja.


Jag förra vintern, ge mig lika mycket snö i år :)  pappa och jag tog en härlig långpromenad.
Pappa syns nere i hörnet, eller hans skugga iallafall.


fia jobbet säger:

visst inte bra att ta mkt tabletter, men ibland finns de ingen utväg, och visst att man ska va som alla andra o vara anti tabletter de är jätt bra men utan dem hade inte människan levt... krya på dig :)

2010-10-12 @ 23:38:09
Sssgftyu3434789 säger:

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-06-21 @ 12:52:17
URL: http://sssgftyu3434789.blog13.com










Trackback
RSS 2.0