Tisdag morgon

Usch vilken burrig dag det är idag. Och usch för min bror som tog min cykel till skolan idag så jag måste ta morsans och cykla hem i beckmörker utan lyse. Och ännu mera usch för min bror som hade sönder mitt cykellyse, okej det satt  vääldigt löst men det satt där och igår när jag kikade på cykeln mest för att se om den var lika hel ren och fin som när jag överlämnade den i hans vilda tonårsmetoder så upptäckte jag att stackarn låg i korgen med en påse över!? Som om ja inte skulle upptäcka den där.

Men nog med uschandet nu, det är ju ändå tisdag och jag ska jobba ikväll. Tjäna in lite välbehövliga cash och dessutom träffa trevliga kollegor. Faktiskt så ser jag oftast fram emot att gå till jobbet nu för tiden, det är skönt att inte bara gå hemma som nått drägg hela dagarna.


Men dagen började jag iallafall med att dra mig i sängen en halvtimme kanske (vaknade redan vid nio) Sen så tog jag en låång och välbehövlig dusch men hade varit bra med simglasögon för linserna var påväg att simma undan ett par gånger men jag fick fatt i dom små jäklarna, de lämnar inte mina ögon i första taget inte. Sen så körde jag hårinpackning och nu sitter jag här och försöker få frukosten serverad till mig med tankekraft. Återkommer om hur det gick senare, senare ska jag också visa jackjäveln och lite annat smått och gott som jag kommit över den senaste tiden... LOVELY



Min student. Farfar, Alien (I do not come in peace)* ((Jag)) och Pappsi

* Tack Jovana för att du uppmärksammade mig om detta











Trackback
RSS 2.0