Har lite för tråkigt så här på kvällskvisten

1. Namn/smeknamn? - Mi, Marushka
2. Har du någonsin åkt buss i pyjamas? -  Nej inte vad ja kan minnas :)
3. Vad har du för planer imorgon? - Bara ta det lugnt och njuta av att få sova länge
4. När åt du senast ett äpple? - Känner nu att det var alldeles för länge sedan haha, kommer inte ihåg
5. Är du hundrädd? - Nej, alla hundar kan vara underbara... Det är ägarna som skrämmer mig
6. Gillar du att titta på nyheterna? - Om det är något speciellt
7. Har du någonsin sett en vild zebra? - Är dom vilda på zoo?
8. Vem pussade du/fick du en puss av senast? - Mitt gos <3
9. Vad föredrar du för mönster (prickigt, rutigt, zebra etc)? - Skitdum fråga, prickigt såklart
10. Vems knä satt du sist i? - Jag minns faktiskt inte,
11. Gillar du dessa random frågor? - Haha jag har brist på nått att göra så aah lite haha
12. Skulle du kunna äta levande sniglar om du skulle få 1 milj för det? - Ja, det skulle jag nog fan
13. Gillar du någon? - Ja :)
14. Tycker du att danska låter roligt? - Haha nej för mig är det mest störande att inte begripa ett enda ord
15. Har du bra självförtroende? - Inte någonstans
16. Vem är den vackraste du känner? - Alla mina vänner är vackra på sitt sätt
17. Vem vill du vara med just nu? - Mitt gos :)
18. Har du kramat någon det senaste dygnet? - Ja
19. Har du tryckt på en knapp tangentbordet bara för att det låter så roligt? - Haha ja det har jag,
20. Vad är din viktigaste ägodel? -  Min farmors konfirmationskors, är så rädd om det att jag inte ens vågar använda det ;)
21. Kan du lita på någon till 100%? - Ja, men min tillit får man inte.. Den förtjänar man ;)
22. Tror du på spöken? -  Klart, det bor ju en rackare hos mig
23. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej men ett starkt intresse :) Kärleken kommer med tiden
24. Vad är din åsikt om giraffer? - Varför bryter det inte nackarna när de slåss?
25. Dansar du balett? -  Nej, det passar sig inte när man är lika vig som ett kylskåp ;)
26. Tycker du om mjölk? - Nej jag tål inte skiten
27. Om du fick planera din egen död, när, var och hur skulle du då dö? - Jag skulle nog dö i sömnen med alla nära och kära omkring mig
28. Jordgubbar är... -  Fantastiskt
29. Internet explorer eller Mozilla firefox? -  Kör Explorer på den här datorn, Mozilla hänger sig bara för mig
30. Finner du nöje i att blåsa såpbubblor? - Det finns inget festligare än såpbubblor

Säg tre saker man kan göra när man har tråkigt:

1.  Sova
2.  Baka
3.  Försöka hitta på nått som är kul?!?

Säg tre personer du verkligen inte skulle klara dig utan:

Det är fler än tre personer som jag inte kan klara mig utan så ingen nämd och ingen glömd

Säg tre saker du vill göra just nu:
 
1.  Sova
2.  Åka utomlands
3.  Ha min audi TT


Knyckte testet från Heimir xD












Trackback
RSS 2.0