Det som händer på östersjön, stannar på östersjön eller vad säger man?

Jag orkade inte blogga något mer igårkväll. Men nu ska vi väl försöka på nytt, lovade ju att jag skulle berätta lite om kryssningen i måndags.

Fast egentligen är det inte så mycket att berätta eftersom vi knappt lämnade hytten men förfasen vad trevligt vi hade ändå, jag upptäckte att kundvagnar är asbra att ha till många saker. Jag hittade en i korridoren och ville köra rally med Amanda i, torrbollen fegade ur och jag kånkade in den i hytten och placerade mig själv i den med en kudde och en ginburk i handen. Väldigt praktiskt då jag kunde ta mig fram utan att röra på benen och var jag ivägen kunde jag bara skjutas undan.
 
Att lyckats blunda på bild gör att man ser lite för påverkad ut.

Upptäckte även att sitta i fönstret och titta på utsikten är en fin syssla, men i mörker?


Sen så gjorde jag det bekvämt för mig i soffan också, vi gick ut i baren en liten liten runda sen höll vi oss på däck eller i hytten. Men fyfasen vilken sjukt rolig kväll. Den slutade på ett oväntat sätt men lika glad är jag för det :)














Trackback
RSS 2.0